Для людей
з вадами зору

    Новини    4 Грудня 2017, 16:44
Версiя для друку


«Народний Фронт» підтримує євроінтеграційні законопроекти, розроблені в Міністерстві інфраструктури

4 Грудня 2017, 16:44

Сьогодні, 4 грудня 2017 року, в Міністерстві інфраструктури України відбувся круглий стіл на тему «Обговорення транспортно-інфраструктурних законопроектів стосовно імплементації Угоди про асоціацію з ЄС». У заході взяв участь Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, Голова Представництва ЄС в Україні Хюґ Мінґареллі, Голова фракції "Народний фронт" у Верховній Раді Максим Бурбак, Керівник команди підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури України Олександра Клітіна, народні депутати, експерти тощо.

Під час брифінгу для засобів масової інформації Міністр інфраструктури України наголосив, що одне з ключових завдань, над виконанням якого зосереджена робота Міністерства, є імплементація Угоди про асоціацію.

«Гармонізація національного законодавства і законодавства ЄС – одне з головних завдань Міністерства інфраструктури. Саме тому, в рамках реалізації заходів з імплементації Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, Міністерство приділяє основну увагу розробці первинного законодавства у сферах дорожнього, залізничного, внутрішнього водного транспорту та перевезення небезпечних вантажів», - наголосив Володимир Омелян, - «До парламенту внесено чотири базові законопроекти: експлуатація автомобільних засобів, залізничний транспорт, внутрішній водний транспорт, аудит безпеки доріг. Саме цими законами ми імплементуємо більше десятка європейських директив. Сподіваюсь, що інфраструктурний день в парламенті буде успішним».

Голова фракції "Народний фронт" у Верховній Раді Максим Бурбак наголосив, що саме Уряд Арсенія Яценюка робив все для того, щоб Угода про Асоціацію України з ЄС була підписана: «Хочу нагадати, що одну з частин цієї Угоди було підписано Арсенієм Яценюком в 2014 році. Тоді ми взяли на себе зобов’язання гармонізувати законодавство України відповідно до вимог ЄС».

«Що стосується інфраструктурних законопроектів, то, говорячи від імені фракції «Народний Фронт», можу запевнити, що ми підтримаємо ці законодавчі ініціативи. Вони імплементують Угоду про Асоціацію з ЄС. Ми готові говорити з нашими партнерами по коаліції. Розраховуємо на підтримку, зокрема, і з боку БПП. Разом ми створили коаліцію, разом ми делегували наших Міністрів до Уряду і повинні разом нести відповідальність. Але ми також звертаємось до інших фракцій, щоб вони знайшли час і обговорили ці законопроекти на своїх фракціях для того, щоб ми вийшли на позитивне голосування в парламенті», - додав Максим Бурбак, - «Я вдячний спікеру парламенту за те, що він ввів тематичні дні. Це суттєво заглиблює депутатський корпус у проблематику, і я сподіваюсь, що найближчим тематичним днем буде саме день інфраструктури. Ми повинні схвалити ці законопроекти».

Міністр інфраструктури, у свою чергу, наголосив на важливості розроблених і поданих до парламенту законопроектів: «Для мене висока честь, що ми маємо підтримку «Народного Фронту». Я хотів би наголосити, що це не просто абстрактні папірці - за кожним з цих законопроектів лежить майбутнє України. Якби Закон про залізничний транспорт було схвалено у 2014-2015 роках, то вже сьогодні Україна мала б конкуренцію на залізниці. Якби Закон про внутрішні водні шляхи було схвалено у 2014 чи 2015 році, це дало б нам можливість вже сьогодні наростити вантажопотік на річках до 10-15 млн. тонн, створити нові робочі місця в суднобудівництві, обслуговуванні, інших важливих секторах економіки України. Те саме стосується і Законів про перевезення небезпечних вантажів, Законів про поштовий зв'язок. Це все економіка, це все європейські стандарти в Україні».

Голова Представництва ЄС в Україні Хюґ Мінґареллі зазначив, що транспортна сфера  - одна з найважливіших складових Угоди про асоціацію: «Українське законодавство має бути гармонізоване з європейським. Це дуже складна робота, яка вимагає міцної співпраці між Міністерством інфраструктури, транспортним комітетом ВР і делегацією ЄС».

Він також наголосив, що законопроекти, розроблені Міністерством інфраструктури за підтримки європейських партнерів, мають бути невідкладно розглянуті профільним комітетом і винесені на голосування в Верховній Раді: «Ми знаємо, що міністерство інфраструктури докладає усіх зусиль для того, щоб максимально імплементувати норми європейського законодавства у законодавство національне. Ми маємо всі необхідні інструменти та засоби, і тепер все залежить від політичної волі».

«Ви можете бути впевнені, що ЄС підтримує реформи Міністерства інфраструктури. Ми також готові надавати необхідну підтримку транспортному комітету Верховної Ради, аби максимально пришвидшити імплементацію Угоди про Асоціацію в найважливішому секторі- транспортному», - додав Мінґареллі.



ВСІ Новини