Стратегічні завдання Укрпошти
Збільшення обсягу бізнесу в три рази за рахунок:
- росту доходів поштових послуг завдяки збільшенню обсягів пересилання посилок та введення преміальних посилкових продуктів;
- збільшенню об’єму фінансових послуг за допомогою відкриття поштових рахунків. Це дозволить залучити 35% населення, яке не має доступу до банківських послуг у банківський сегмент;
- збільшення об’ємів торгівлі та розширення спектру інших послуг за допомогою стандартизації товарообігу, розвитку торгівлі по каталогам, тендерні процедури при закупівлях;
- оновлення основних засобів.
Зміни у внутрішній організації Товариства для забезпечення росту бізнес напрямів:
- оптимізація бізнес процесів, перегляд портфелю послуг, впровадження процесів керування чергою та оснащення відділень поштового зв’язку комп’ютерами для підвищення якості обслуговування;
- мережа – оновлення форматів відділень, їх типізація, створення зон для надання фінансових послуг, впровадження пересувних сільських відділень
- реорганізація логістичної мережі, оптимізація сортувальних центрів, модернізація автопарку;
- персонал - збільшення доходів на одного співробітника за рахунок оптимізації портфелю сервісів та перенаправлення персоналу в перспективні сегменти. Ріст операційної продуктивності за рахунок реорганізації роботи та нормування праці і систем мотивації;
- впровадження нової моделі управління ІТ, оснащення комп’ютерами відділень поштового зав’язку, впровадження ERP систем для ефективного управління кадровими процесами, закупками, запасами й активами;
- закінчення реформи корпоративного управління та впровадження незалежної наглядової ради для ефективніше керувати Товариством та залучати зовнішнє фінансування від міжнародних організацій;
- забезпечення ефективного використання майна (профільні та непрофільні активи) першочергово потребує налагодження оперативного обліку об’єктами, оптимізації використання об’єктів нерухомості, впровадження системи розпорядження нерухомим майном, тощо.